Statě z povinné literatury - Úvod do studia dějin médií
Studijní materiál52 s. / 3. roč. / doc
Informační médiaVeřejná média v našem smyslu neexistovala: pošta, noviny- Za doby římského císařství sice existovala veřejná propaganda, hry apod., ale neexistovalo žádné zpravodajství, na jaké jsme dnes zvyklí.- Na veřejných prostorách nebyly zveřejňovány žádné informace o politických a společenských každodenních událostech.o Zprávy o císařské politice a vyšších vrstvách zůstávaly arkánem - tajemstvím.- Zprávy předávané na velké vzdálenosti byly pro širší obyvatelstvo nedostupné.- Způsob předáv...
|
|
0,3 |
0x |
|
Marketing sportu ke zkoušce z předmětu Sportovní management
Studijní materiál45 s. / 1. roč. / docx
ÚvodMarketing je v posledních deseti letech významnou součástí sportu a pomáhá vytvářet finanční a materiální zdroje pro činnosti sportovců, sportovních týmů, sportovních soutěží, ale i sportovních organizací jako jsou sportovní svazy, kluby a tělovýchovné jednoty. Marketing tak tyto zmíněné organizace zařazují do svých programů a vytvářejí si specializované úseky pro tuto činnost anebo si specializované organizace najímají.Cíle kapitolySeznámit se:• se základním přehledem problematiky sportovní...
|
|
0,1 |
0x |
|
Poznámky z přednášek a cvičení - Marketing a podniková politika - letní semestr
Poznámky25 s. / 1. roč. / pdf
4P - MARKETINGOVÝ MIX1. PRODUCT - VÝROBEK…je jakýkoliv:1. hmotný statek (televizor, jídlo…)2. služba (kadeřník…)3. myšlenka (vynález - patent, licence, know-how)...který(á) se stává předmětem směny na trhu a je určen(a) k uspokojení lidských potřeb a přání1.1. UŽITEK VÝROBKUzboží každodenní spotřeby = např. rohlíkyimpulsivní zboží = levné doplňky (např. žvýkačky)mimořádné zboží = je vyvoláno nějakou okamžitou potřebou (např. nemrzn.kapalina)zvláštní a speciální zboží = drahé zboží, rozmýšlíme si...
|
|
0,3 |
0x |
|
Ekonomika lesního hospodářství - vybrané kapitoly
Skripta284 s. / 2. roč. / pdf
Mezi významná kritéria, používaná vedením lesních podniků - tj. podnikatelských subjektů zabývajících se buď celým rozsahem lesní výroby nebo jen její částí - jsou ukazatelé vyjadřující úroveň ekonomické efektivnosti. Předpokladem správných rozhodnutí na tomto úseku řízení lesních podniků je nejen znalost ekonomické teorie obecně platné pro výrobní podniky, ale neméně důležité jsou i poznatky z oblasti pěstební a těžební činnosti lesní výroby.Ekonomika lesního hospodářství je odvětvovou ekonomik...
|
|
1,7 |
0x |
|
Přednášky z předmětu Právo mezinárodního obchodu
Přednášky53 s. / 4. roč. / pdf
1. přednáška: Tři roviny vztahů PMO, Brettenwoodský systémSystematika a úprava mezinárodních obch. vztahů - tři úrovně:1. státy a mezinárodní organizace2. stát (ev. integrační celek jako je třeba EU, celní unie atd.) a obchodník3. obchodníci z různých států• většinou neprobíráno v rámci jednoho předmětu, my zůstaneme prakticky pouze u roviny třetí
•
tyto roviny neexistují odděleně od sebe - rovina nahoře poměrně výrazně ovlivňuje roviny pod ní - př. Valdhans uzavírá smlouvu s Rusem a pak EU s...
|
|
1,0 |
1x |
|
Výpisky z přednášek - Úvod do studia dějin médií
Přednášky15 s. / 3. roč. / pdf
Rozebírá jednak přenos slova a textu, jednak tezaurace (uskladnění).V prehistorii byla původně klíčová orální kultura, nešlo uskladňovat slova jinak než pamětí - důležitost šamanů a jejich stabilní pamětisnaha kmenů o co největší stabilitu uskladnění slov v paměti, bez obměn a projevů individuality - konzervatizmuspřenos slova závislý hlavně na síle hlasu, ale objevuje se i rozvinutější signalizace (optická - kouř, → charakteristickápro Evropu; a akustická - spíše Afrika, bubny)Tezaurace - docho...
|
|
0,2 |
0x |
|
Návrh marketingové komunikace rekreačního areálu
Bakalářská práce84 s. / - roč. / pdf
1 ÚvodV dnešnej dobe je cestovný ruch jedno z najrozvíjajúcejších sa odvetví v ekonomike, stáva sa stále významnejším a nepostradateľným faktorom regionálneho rozvoja v štáte. Cestovný ruch je odvetvím, ktoré bude prosperovať aj v budúcnosti, lebo stále viac a viac ľudí vyhľadáva rekreáciu, odpočinok od každodenného života, ktorý je únavný a stresujúci. Za tému bakalárskej práce som si vybral návrh marketingovej komunikácie rekreačného areálu. Z veľkého počtu tém na bakalársku prácu som si zvoli...
|
|
7,3 |
0x |
|
Úvod do sociální a masové komunikace - skripta
Skripta46 s. / 1. roč. / pdf
Komunikace (sdělování, dorozumívání) [lat. communicatio - sdělení, sdílení] je přenos (vysílání a příjem) informace pomocí znakového systému jazykového (verbální k.) nebo jiného (signály), uskutečňovaný mezi lidmi přímo nebo pomocí technicko-organizačních prostředků. Termín informace v této souvislosti znamená každý obsah procesu komunikace, tedy nejen informaci ve smyslu snížení neurčitosti (nejistoty), jak tento termín chápe informatika, nýbrž také např. sdílení pocitů, a také předávání sdělen...
|
|
0,6 |
3x |
|
Etika v reklamě - zápočtová práce
Seminární práce10 s. / 2. roč. / doc
Reklama a vše kolem ní mne fascinovalo už na střední škole. Vystudoval jsem SPŠ, obor Obalová technika, který byl zaměřen především na grafiku, design a výrobu obalových prostředků včetně jejich propagace na trhu. Tvorba reklamních plakátů, vymýšlení sloganů a hledání atraktivního designu či efektivních způsobů jak oslovit spotřebitele, mě zaujala. Touha hlouběji proniknout do tajů reklamy vedla z části mé kroky i ke studiu na Univerzitě J.A.Komenského v Praze. I proto se stala reklama ve vztahu...
|
|
0,2 |
3x |
|
Souhrn z předmětu Úvod do teorie masové komunikace
Studijní materiál14 s. / 3. roč. / docx
Tři pohledy na roli médií ve společnosti resp. způsoby hodnocení síly či slabosti jejich účinků A/ silné účinky (např. teorie injekční jehly nebo letící střely) - B/ omezené účinky (např. teorie dvoustupňové komunikace) C/ sílící resp. silné účinky (např.teorie nastolování mediální agendy či teorie spirály mlčení) Působení - Dopad (stav) > vliv (proces) > účinek (krátkodobý)1. etapa - démonizace masových médií - Nietzsche, Le Bon, Ortega, Adorno - Orson Welles - 1938 na Ha...
|
|
0,1 |
0x |
|
Marketingový mix - McDonald's, s.r.o.
Seminární práce15 s. / 1. roč. / pdf
ÚvodJednou z nejdůležitějších potřeb člověka je potřeba fyziologická. Kromě potřeby dýchání či spánku, máme potřebu jíst a pít. Toho využili mnozí podnikatelé a založili si vlastní restaurace, aby uspokojili jak své potřeby, tak i ty naše. Doba ale postoupila dopředu, je uspěchaná, a lidé nemají na nic čas. A to je právě to, čeho využívají společnosti jako je McDonald´s. McDonald´s patří mezi tzv. „fast foody“, což znamená restaurace s rychlým občerstvením. Fast foody využívají času, který je pr...
|
|
0,6 |
10x |
|
Mikroekonomie Oligopol a monopolistická konkurence
Seminární práce13 s. / - roč. / doc
Oligopol je dnes nejběžnějším typem tržní struktury. Typickými oligopolními strukturami je automobilový, letecký či elektrotechnický průmysl. Oligopol se vyznačuje malým počtem firem, s vysokým stupněm vzájemné závislosti, vyrábějících celou nebo převážnou většinu nabídky odvětví. Alespoň některé z nich mají takový podíl na trhu, který může ovlivnit cenu. Firmy reagují nejen na změnu ceny, ale i výstupu, kvality produktu, reklamy apod. každé z nich.Oligopolní struktura v sobě rovněž obsahuje urč...
|
|
0,2 |
3x |
|
Vizuální struktura filmové reklamy z hlediska sémantiky - zápočtová práce
Závěrečná práce6 s. / 2. roč. / doc
Reklama a vše kolem ní mne fascinovalo už na střední škole. Vystudoval jsem SPŠ, obor Obalová technika, který byl zaměřen především na grafiku, design a výrobu obalových prostředků včetně jejich propagace na trhu. Tvorba reklamních plakátů, vymýšlení sloganů a hledání atraktivního designu či efektivních způsobů jak oslovit spotřebitele, mě zaujala. Touha hlouběji proniknout do tajů reklamy vedla z části mé kroky i ke studiu na Univerzitě J.A.Komenského v Praze. I proto se stala reklama ve vztahu...
|
|
0,1 |
2x |
|
Douglas, Rushkoff - Manipulativní nátlak
Skripta251 s. / 3. roč. / pdf
Říká seČlověk prý používá pouze deset procent svého mozku. Nenasycené tuky jsou pro nás údajně zdravější než nasycené. Drobné klikyháky v kameni mají být důkazem, že kdysi na Marsu existoval život. Tvrdí se, že naše děti dosahují v testech stále horších a horších výsledků. Ježíš prý byl přímým potomkem krále Davida. Ve svém volnu si můžete vydělat až 15 000 $ týdně. Říká se, že marihuana vede k LSD a LSD vás může dohnat k sebevraždě. Rohová kancelář je údajně symbolem moci. Starší lidé by se měl...
|
|
1,4 |
0x |
|
Zápisky z předmětu Úvod do studia dějin médií
Poznámky21 s. / 3. roč. / doc
1. Přenos slova a textu• věk orality: dosah lidské komunikace byl vázán na sílu hlasu (udržovala se jen malá společenství lidí)- komunikace směřovala k upevňování komunity, zajišťovala klid a mír ve společenství- orální charakter komunikace potlačoval proces individualizace- zdůrazňování funkcí, které společnost tmelí, harmonizace společnosti, snaha o nápravu jakýchkoli výchylek -> vyloučení vzpurných jedinců- bylo třeba nalézt nástroje, kterými by bylo možno zajistit komunikaci pro širší pro...
|
|
0,2 |
0x |
|
Návrh změny evidence produktů
Seminární práce17 s. / 3. roč. / pdf
Logistika společnosti je jednou z mála oblastí, kde organizace mohou velmi zřetelně získat značnou konkurenční výhodu. Logistické operace jsou dnes důležitým a často klíčovým prvkem, každé větší organizace. Rozvoj informačních technologií se promítá i do této sféry a správně zvolená technologie může rozhodnout o úspěšnosti a účelnosti nasazeného řešení. Naše práce je toho důkazem.Pro svoje řešení jsme si zvolili společnost, od které jsme do odevzdání projektu nezískali povolení na publikování je...
|
|
0,3 |
0x |
|
Cena a propagace - marketingová komunikace
Studijní materiál11 s. / 3. roč. / doc
CENACena je obvykle vyjádřena sumou peněz, množstvím výrobků nebo objemem služeb, které kupující poskytuje prodávajícímu jako protihodnotu za určitý výrobek nebo za poskytnutí nějaké služby. Z hlediska kupujícího vyjadřuje cena hodnotu určité komodity, tj. poměr mezi její vnímanou kvalitou a množstvím peněz. Stanovení ceny by mělo vycházet z celkové marketingové strategie. Jedná se o velmi citlivé rozhodnutí se značným dopadem na celkové hospodaření podniku. Proto by každá firma měla ihned po pr...
|
|
0,1 |
0x |
|
Výroční zpráva - Bosch GmbH
Jiné15 s. / 5. roč. / doc
1. ÚVODNÍ SLOVO PŘEDSEDY PŘEDSTAVENSTVAVážení akcionáři,rozhodovací období bylo pro akciovou společnost Bosch GmbH obdobím plným intenzivní práce, ale také obdobím s řadou zvratů a neočekávaných událostí.Prakticky celé rozhodné období bylo ovlivňováno politickými a celosvětovými událostmi. Problém výkyvu výroby se podařilo přes počáteční problémy vyřešit tak, aby nedošlo k poškození zákazníků a akcionářů.Jsem rád, že mohu konstatovat, že jsme navzdory těmto turbulentním a nevyrovnaným poměrům na...
|
|
0,7 |
0x |
|
Logika a interpretační procesy - řešené zadání
Vypracované otázky9 s. / 1. roč. / doc
Zadání 1:Reklamní slogan: „Jestliže jsi překvapen a zároveň mlsáš, pak máš tuto čokoládu s hračkou.“1.1. Jedná se o výrok? (Proč ... )Ano, jedná se o výrok. (složený výrok). Jednoduché výroky, ze kterých se skládá, jsou věty oznamovaní, u kterých lze jednoznačně určit pravdivostní hodnotu. Buď jsou pravdivé nebo jsou nepravdivé. 1.2. Zapište tento slogan, prosím, pomocí formální formule.Použité logické funkce: jednoduché výroky: Formální formule: Implikace jestliže, pak p ... ty jsi překvapen (p...
|
|
0,2 |
0x |
|
Etika v marketingu
Seminární práce14 s. / 5. roč. / pdf
Téma této seminární práce „Etika v marketingu" je velmi širokým tématem, které je v dnešní době čím dál více rozebíraným a debatovaným. My se v naší práci budeme zaměřovat zejména na marketing v reklamě. Ať chceme nebo ne, média nesoucí reklamu, jsou součástí našeho každodenního života. Odvažujeme si říci, že jakýmsi rostoucím trendem dnešní doby je absence televize u mladých lidí. To však ještě neznamená, že se s reklamou nesetkávají. Reklama je něco, před čím nemůžeme utéct, nemůžeme se před n...
|
|
0,4 |
2x |
|
Případová studie
Ekonomický plán15 s. / - roč. / doc
Předpoklad studie Závazným předpokladem byla skutečnost, že společnost, ve které budeme popisovat způsob vnitřní a vnější komunikace bude splňovat tyto kritéria:1. Musí jít o podnik, na jehož chodu a řízení se alespoň z části podílí minimálně jeden zahraniční partner/investor.2. Musí zaměstnávat minimálně 50 pracovníků.Zvolili jsme si společnost BREVILLIER – URBAN se značkou JOLLY, která zaměstnává celkem okolo 350 zaměstnanců. Firma působí v 7 zemích světa. V ČR působí dceřiná firma J...
|
|
0,2 |
1x |
|
Skrytá reklama - Product placement
Seminární práce3 s. / 1. roč. / doc
Úvodem této eseje by bylo vhodné definovat, jak český právní řád pojímá skrytou reklamu. Skrytá reklama (pro účely zák. č. 40/1995 Sb., § 2, zákona o regulaci reklamy) je taková reklama, u níž je obtížné rozlišit, že se jedná o reklamu, zejména proto, že není jako reklama označena. Český právní řád nezná termín product placement, a proto se spíše posuzuje jako skrytá reklama. V současné době se hledá takové řešení a systém, který by mohl přijmout product placement jako legální sdělení, za předpo...
|
|
0,1 |
1x |
|
Marketingový rozbor firmy Erotic City
Prezentace22 s. / 1. roč. / ppt
Filozofie- Cílem Erotic City je vybudování sítě luxusních provozoven, které by se svoji kvalitou výrazně lišily od většiny stávajících- Řídí se sloganem:„Sex je součástí života každého z nás. Chceme přesvědčit společnost, že potřeba erotických pomůcek je věc naprosto běžná a přirozená - ať pro zábavu či rozptýlení, pro sexuální zpestření nebo ze zdravotních důvodů či proti samotě. Dejte nám šanci. Jsme tu pro Vás.“
|
|
1,8 |
0x |
|
Televizní dramaturgie a programová skladba - výpisky ze skript
Poznámky56 s. / - roč. / pdf
Konec 19. stol. - charakter. Rys - jedinci vstupují do neosobních sociálních vazeb, cítí se sociálně izolovaní- oslabení tradičních svazků- nárůst racionality na úkor citových vazeb- rozvoj dělby práceAutorem pojmu MASOVÁ SPOLEČNOST je WILLIAM KORNHAUSER(rozvoj výrobních technologií => masová výroba a levná produkce velkého množství výrobků dostupného širokým vrstvám; koncentrace velkého počtu dělníků do městských aglomerací ==> vyvinula specifická komunikace - MASOVÁ KOMUNIKACE)- charakte...
|
|
0,3 |
1x |
|
Marketing a podniková politika - přednášky z části Marketing
Přednášky62 s. / 3. roč. / doc
Marketing = (reklama + průzkum + budování značky, ale všeobecně je to celý komplex činností zaměřených na trh.) Jedná se o proces řízení, jehož výsledkem je poznání, předvídání a v konečné fázi uspokojování potřeb a přání zákazníka efektivním a výhodným způsobem zajišťujícím splnění cílů organizace.- Marketing začíná průzkumem (zaměření na cílovou skupinu)-segmentace trhu- Poté se snaží o typologii skupiny (potřeby, finance, tajná přání…)- Marketér se snaží vymyslet nejlepší produkt k uspokojení...
|
|
0,6 |
0x |
|
Marketing středověkého hradu ve 21. století
Diplomová práce94 s. / 5. roč. / pdf
ÚvodV dnešním uspěchaném světě je snad téměř každý člověk pracovně velmi vytížený a má poměrně málo volného času. Z tohoto důvodu si asi každý z nás dobře rozmyslí, jak a kde své volno stráví a do čeho svůj drahocenný čas i peníze investuje. Možností je určité spousta a vždy záleží na povaze, zájmech a také finančních možnostech každého jednotlivce. Program volného času samozřejmě ovlivňuje i životní etapa, ve které se konkrétní člověk aktuálně nachází. Jistě se tak bude lišit náplň volného času...
|
|
2,8 |
0x |
|
Jak reklama ovlivňuje veřejné mínění
Seminární práce10 s. / - roč. / doc
S reklamou se setkáváme každý den. Ať každý tvrdí co chce, ovlivňuje naše chování, rozhodování. I když většina lidí vliv reklamy odmítá, nemůže ji ignorovat. Provází nás všude. Jakým způsobem nás ovlivňuje záleží na mnoha okolnostech. Okolnostmi mohou být moje subjektivní pocity, vzdělání, věk atd. nebo způsob jakým je reklama „udělána“, jak zapůsobí na své posluchače.V této práci bych se chtěl nejprve zmínit o tom jak Češi reagují na reklamu, jak ji vnímají. Budu vycházet z ...
|
|
0,1 |
4x |
|
Retail management - výpisky
Přednášky53 s. / 2. roč. / pdf
HISTORIE OBCHODUObchod má pojetí:o funkcionální (jako činnost obchodování - nákup zboží za účelem jeho prodeje a jeho prodej bez podstatné změny)o institucionální (souhrn institucí, firem, které se zabývají nákupem a prodejem zboží bez podstatné úpravy, tvoří odvětví národní ekonomiky zvané obchod)Vznik obchodu: 3.společenská dělba práce - řemeslníci už nebyli schopni sami si nakupovat suroviny a prodávat zboží, proto se objevili obchodníci, kteří to dělali za ně. Během feudalismu křesťané obcho...
|
|
1,5 |
3x |
|
Etika a právo v oblasti reklamy
Diplomová práce68 s. / 5. roč. / pdf
1 ÚvodReklama doprovází lidstvo již po staletí. Je prokazatelně součástí našich životů přinejmenším od chvíle, kdy na starověkých trzích vyvolávači lákali na své zboží a vývěsní štíty upozorňovaly na možnost koupě vína, oliv či ryb. Postupně, proporcionálně s rozvojem obchodu a tedy i nárůstem konkurence, se rozvíjeli i nutnost a možnosti cíleného oslovení zákazníků, kdy je v současnosti využíváno nejmodernějších prostředků, pro co nejpreciznější, nejefektivnější tvorbu a oslovení zákazníka s cí...
|
|
1,9 |
0x |
|
Výzkum trhu hraček
Seminární práce24 s. / - roč. / doc
Zvolil jsem si téma „Průzkum trhu hraček“, protože stále ubývá opravdu pěkných hraček. Do nabídky prodeje podle mého názoru nejsou zařazeny jen hračky kvalitní a zajímavé. Zdá se mi, že také informací ze světa hraček a her je velmi málo. Reklamy nám navíc neříkají příliš mnoho o kvalitě a vhodnosti hraček. Chtějí jen prodávat! I když světlé výjimky existují.
|
|
0,4 |
3x |
|
SOCIÁLNÍ REKLAMA , JEJÍ PSYCHICKÝ VLIV NA ČLOVĚKA – NUTNOST V SOUČASNÉM SVĚTĚ
Seminární práce7 s. / - roč. / doc
Co je reklama ? V samém úvodu své práce bych chtěla vysvětlit, co reklama je a jakou roli v ní hraje psychologie . Slovo reklama vzniklo z latinského „reklamare“ – znovu křičeti, což odpovídalo dobové „obchodní komunikaci“. Z psychologického hlediska jde o určitou formu komunikace s komerčním záměrem. Psychologie se uplatňovala v reklamě již na začátku 20. století. I když neexistovala komplexní koncepce propagačního působení na psychiku člověka, uskutečnila se ř...
|
|
0,1 |
1x |
|
Cenzura a autocenzura v informačním procesu
Seminární práce8 s. / - roč. / doc
CenzuraJeden z hlavních pilířů demokracie je právo na vlastní názor. Listina základních práv a svobod v oddíle druhém, čl. 17, odstavci (2) praví: "Každý má právo vyjadřovat své názory slovem, písmem, tiskem .....", v odstavci (3): "Cenzura je nepřípustná".Cenzura znamená kontrolu, dozor nad médii – ať už je to tisk, rádio či televize a obvykle ji dělíme na dva základní způsoby, jak se provádí.Prvním způsobem je zákaz mít vlastní názory. Lidé musí jako ovečky následovat to, co říká vláda, n...
|
|
0,1 |
0x |
|
Zpracované otázky z předmětu Marketing
Vypracované otázky34 s. / - roč. / doc
1./ Vymezení pojmu marketing, význam, cíle a funkce marketingu- Jeden z nejčastěji citovaných pojmů současnosti- Slovo velmi používané a často zneužívané- Nesprávně spojováno pouze s pojmy reklama nebo prodej„Marketing je manažerský proces, který je zodpovědný za vyhledávání, přijímání a uspokojování požadavků zákazníků způsobem, při kterém vzniká zisk“. „Marketing znamená prodej zboží, které se výrobci nevrátí, lidem, kteří se k prodejci vrátí.“ Marketing je společenský a řídící proces, kterým ...
|
|
0,9 |
0x |
|
Alkoholismus mladistvých z pohledu sociální patologie
Semestrální práce4 s. / 1. roč. / doc
Alkoholismus mladistvých z pohledu sociální patologie Alkoholismus mladistvých je v dnešní době přehlížen a tolerován v nebezpečné míře. Mluvíme-li o definici mladistvého alkoholika, pak hovoříme o osobě mladší 18-ti let, která si vypěstovala větší vztah ke konzumaci alkoholu než k jinému jednání, kterého si dříve cenila více. Znaků alkoholismu je hodně, proto jmenuji jenom pár základních: vysoká frekvence pití alkoholu, pocity viny po požívání alkoholu, pití alkoholu na úkor povinností, zájmový...
|
|
0,1 |
0x |
|
Vysvětlené pojmy k státní závěrečné zkoušce - Marketing a Management
Studijní materiál8 s. / 3. roč. / docx
1) Srovnávací reklamaje jakákoli reklama, která přímo nebo nepřímo označuje jiného soutěžitele nebo jeho zboží či službu. Za určitých podmínek je přípustná, v opačném případě jde o nekalosoutěžní jednání. Upravena je v ustanovení § 2980 občanského zákoníku.Přípustná je jen tehdy, pokud:• není klamavá,• srovnává-li jen zboží a službu uspokojující stejnou potřebu nebo určené ke stejnému účelu,• srovnává-li objektivně jednu nebo více podstatných, důležitých, ověřitelných a příznačných vlastností zb...
|
|
0,2 |
0x |
|
Marketingová strategie - Semestrální práce z Marketingu
Semestrální práce4 s. / 1. roč. / doc
„Boom digitálních fotoaparátů přichází v době, která je pro spotřební elektroniku v mnoha ohledech přelomová. S rozvojem digitálních technologií se mění struktura sortimentu i konkurenční prostředí.“ V průběhu roku 2003 se dynamika trhu se spotřební elektronikou zpomalila a ani vysoký nárůst prodeje DVD rekordérů (meziročně o 70%) nedokázal zastavit klesající tendenci. Pokud ovšem k tradičně silným segmentům barevných televizorů a záznamových zařízení připočteme i novou kategorii digitálních fo...
|
|
0,1 |
1x |
|
Nápisy kolem nás
Seminární práce26 s. / 3. roč. / docx
Nápis pochopitelně nemohl vzniknout dříve, než vzniklo první písmo, za které je považováno klínové písmo, které vzniklo 4000 let př.n.l. u Sumerů1. Toto klínové písmo bylo zanedlouho následováno egyptskými hieroglyfy a dalšími. Písmo můžeme rozdělit do třech skupin, a to na logografické2, sylabické3 a alfabetické4. Z výše napsaného tedy vyplývá, že první nápisy pochází již ze starověku, kdy je lidé psali převážně na kameny, na dřevo, keramiku, látku, sklo, pergamen a papír. Tehdy to bylo jediné...
|
|
1,4 |
0x |
|
Kreativita za každú cenu alebo nezrozumiteľnosť reklamy
Ročníková práce30 s. / 1. roč. / doc
2. Analýza pojmov reklama, kreativita a nezrozumiteľnosť
2.1 Reklama
Reklama patrí podľa môjho názoru k jednému z napopulárnejším nástrojom ovplyvňovania potencionálnych zákazníkov. Je najviditeľnejšou a taktiež jednou z najdiskutovanejších foriem marketingovej komunikácie. Reklama patrí k najstarším nástrojom komunikácie, ale napriek tomu ešte nebolo možné spraviť definíciu tohto pojmu. A však existuje viacero foriem definícií ako napr.: „reklama je každá platená forma nepersonálnej prezentác...
|
|
10,6 |
0x |
|
Přednášky ku předmětu Marketing
Přednášky44 s. / - roč. / doc
Co je marketing?- Jeden z nejčastěji citovaných pojmů současnosti- Slovo velmi používané a často zneužívané- Nesprávně spojováno pouze s pojmy reklama nebo prodejKonkurenceschopnost:po r. 1989 zásadní změny v politickém a ekonomickém systému ČR - podnikatelské subjekty vystaveny tvrdému konkurenčnímu tlaku silných zahraničních firem - výsledek? obstály jen ty subjekty, které zvolily marketingový přístup, tj. dokázaly se chovat tržně a efektivněDefinice marketinguMarketing bývá v literatuře vymez...
|
|
0,4 |
0x |
|
Česká reklamní desetiletka
Seminární práce9 s. / 1. roč. / doc
Česká reklamní desetiletkaObdobí dekády české reklamy na přelomu století není příliš těžké téma za předpokladu, že se nebudeme pouštět do hlubokých analýz a hodnocení. Ty potřebují odstup a čas, který vyjeví potřebné souvislosti. S různými obnovami a variacemi bývá reklama označována jako umění, řemeslo, nástroj masového přesvědčování a manipulace či opulentní vyhazování peněz. Balancuje na hraně byznysu a šoubyznysu, sportu, politiky, tlachů, adorace a respektu, to vše v jednom balíčku. I když ...
|
|
0,1 |
0x |
|