Strategický management. Strategie, strategická analýza.
Skripta134 s. / 3. roč. / pdf
Cílem studia předmětu Strategický management, strategie a strategická analýza je získat základní znalosti z dané oblasti na úrovni vysokoškolského studia školy manažersko- ekonomického zaměření a osvojit si základní dovednosti z tvorby strategie a provádění strategické analýzy. Studium předmětu je rozděleno do 10 kapitol. Po úvodní kapitole, v níž jsou obsažena základní metodologická východiska pro zvládnutí systémového přístupu a osvojení si systémového myšlení jako základního předpokladu pro s...
|
|
1,0 |
1x |
|
Představení firmy Coca-Cola HBC ČR - strategický management
Seminární práce21 s. / - roč. / doc
1. Predstavenie firmy Coca-Cola HBC ČR1.1. História firmyNápoj svetoznámej chuti sa zrodil 8. mája 1886 v Spojených štátoch amerických, v meste Atlanta. Miestny lekárnik Dr. John Stith Pemberton, vyrobil toho dňa sirup, ktorý priniesol v džbáne do lekárne Jocob´s. Tu bol sirup zmiešaný so sódovkou, ochutený a rázom prehlásený za lahodný a osviežujúci a začal sa predávať v cene 5 centov za pohár.1893 - ochranná známka „Coca-Cola“ bola v Patentovom úrade Spojených štátov zaregistrovaná 31. januára...
|
|
0,4 |
8x |
|
Seznam tématických okruhů (otázek) k závěrečnému testu a ke zkoušce z předmětu Management a ekonomika podniku
Vypracované otázky41 s. / 3. roč. / doc
1.Omezenost zdrojů a její důsledky. Užitek, mezní užitek, užitek a cena, poptávková funkce, rozbor poptávky.Omezenost zdrojů - jsou věčnou podmínkou lidské práce, výroby a hospodaření- zdroje jsou omezené (důchod, náklady), proto tlak na snižování zdrojů bude stále silnější - růst ceny zdrojů se přenese do ceny konečných výrobků a služeb- důsledkem omezení je nutnost stanovení přiměřené struktury nákladůUžitek (utilita)- vyjadřuje míru uspokojení spotřebitele při získání určitého statku (výrobku...
|
|
2,3 |
0x |
|
Strategický management - vypracované zkouškové okruhy
Vypracované otázky41 s. / 4. roč. / doc
1. Pojetí a obsah strategického řízeníStrategický management má umožnit dobrou orientaci v konkurenčním a často nepřátelském prostředí a za podmínek značné neurčitosti a proměnlivosti vymezit hlavní mezníky, resp. strategickou vizi, směrodatnou pro všechny pracovníky organizace. Význam strategického myšlení a jednání se posílil zejména v období po 2. světové válce (Ansoff, Hintergberg, Porter). Objevila se nutnost podřídit rozvoj dlouhodobějším hlediskům. Termín strategické řízení se začal použí...
|
|
0,5 |
12x |
|
Vypracované státnicové otázky ze Strategického managementu
Státnicové otázky41 s. / 3. roč. / doc
1. Management změnyZměny jsou nevyhnutelným projevem reality. Změna je jedinou jistotou. Taylorovské období managementu - první desetiletí dvacátého století- o něj se opírají současné přístupy managementu - nedostatky: nedostatečná pružnost a adaptabilitaNedostatky v řízení - běžné systémy řízení jsou statické- lidé se změnám brání, nové v sobě nese riziko neúspěchuZákladní pojmy:Změna/inovace = posun prvků ekonomického organismu nebo vztahů mezi nimi- změny věcné (výrobky, technologie) x změny ...
|
|
0,2 |
5x |
|
Marketingový informační systém - vypracované státnicové otázky
Státnicové otázky153 s. / 3. roč. / pdf
1. Marketingový informační systémvymezení důležitosti informace v rozhodování marketingových manažerů, primární a sekundární zdroje dat, vnitřní informační systém a zdroje informací v podniku, marketingový zpravodajský systém a zdroje externích informací, podpůrná analýza marketingových rozhodnutí, statistická banka a banka modelů, základní vymezení marketingového výzkumuVymezení důležitosti informace v rozhodování marketingových manažerůVýznam informace- Informace si představte jako tok, řeku -...
|
|
3,0 |
2x |
|
Otázky ke státní závěrečné magisterské zkoušce - Oborový předmět Ekonomika a management
Státnicové otázky185 s. / 5. roč. / doc
Ukázka:1. Strategický management a jeho význam pro fungování podniku se zaměřením především na:- formulování vize, mise, základní pravidla pro definice strategických cílů podnikuFormulování vize a miseVize a mise se v odborné literatuře nazývají premise, neboť stojí na samotném počátku strategického řídícího procesu. Vize dává odpověď na otázku, jak bude podnik vypadat v budoucnosti. Vize musí být jasně formulovaná, realistická, a dobře komunikovatelná. O tom, zda je skutečně realistická, se lze...
|
|
5,5 |
2x |
|
Vypracované státnicové otázky z předmětu Řízení a ekonomika podniku
Státnicové otázky72 s. / 5. roč. / pdf
1. CÍLE A OKOLÍ PODNIKUTvorba podnikových cílů, subjekty rozhodování při tvorbě podnikových cílů, klasifikace cílů podniku, vnější a vnitřní, přímé a nepřímé okolí podniku, význam státu pro formování okolí podniku, světové (globální) okolí a tendence jeho vývoje.SYSTÉM PODNIKOVÝCH CÍLŮ» Stanovení cílů je základní úlohou celého procesu podnikového plánování
»
Cíle představují budoucí stavy veličin, které jsou považovány za optimálníCíl musí být specifický, měřitelný, akceptovatelný, realistick...
|
|
3,2 |
12x |
|
Strategický plán firmy Škoda a.s. - seminární práce
Seminární práce36 s. / - roč. / doc
Historie společnosti Škoda Auto se datuje od roku 1895, kdy pánové Václav Laurin a Václav Klement založili v Mladé Boleslavi dílnu na výrobu a opravy kol a později motocyklů. Po obchodních úspěších už byl jen krůček k výrobě automobilů, která započala v roce 1905 vozem Voiturette A. V následujícím období se produkce rozšiřuje a přerůstá rámec rodinného podniku. Roku 1907 dochází k přeměně firmy na akciovou společnost; v roce 1925 donutil ekonomický tlak oba zakladatele, aby se spojili s největší...
|
|
1,1 |
21x |
|
Přednášky z předmětu Management ve veřejné správě
Přednášky34 s. / 4. roč. / doc
REFORMA VEŘEJNÉ SPRÁVY V ČRVýchodiska reformy v roce 1990- první záměry reformy VS po svržení komunistického režimu v listopadu 1989 (ekon. a politická situace)- existovaly dvě úrovně centrální vlády: federální vláda + vláda dvou republik- další stupně: krajská a místní státní správa (národní výbory příslušného stupně)- v roce 1990 se konaly svobodné parlamentní volby na základě systému poměrného zastoupení => podstatná změna skladby ústředních orgánů státní správy, redukovány jejich počty, f...
|
|
0,2 |
0x |
|
Strategický řídící proces jako východisko a limitující faktor marketingového procesu
Státnicové otázky451 s. / 5. roč. / docx
Strategický řídící proces a marketing• Strategický řídící proces je komplexní proces přesahující marketing• V tomto procesu jsou dána východiska pro marketingové řízení, znamená to tedy v obecné rovině, že strategický řídící proces vlastně určuje úlohu marketingu, postavení marketingu v řízení firmy, marketingové úkoly, úkoly, kterými má tento útvar přispět k dosažení cílů podniku (to je ten důvod, proč je řídící proces východiskem pro marketing) • Skutečně úspěšné podniky v rámci strategického ...
|
|
1,8 |
5x |
|
Přednášky z předmětu Strategický management
Přednášky72 s. / 3. roč. / rar
ZÁKLADNÍ POJMY A MODEL STRATEGICKÉHO MANAGEMENTU1. Management2. Strategický management3. Strategie4. Model strategického managementu1. MANAGEMENTDefiničně i obsahově = 1. semestr bakalářského studia. V učebních oporách Lednický, V.: Management je např. na s. 8 uvedeno, že se jedná o slovo převzaté z anglického jazyka a jedna z uznávaných definic je následující: „Management je proces systematického provádění všech manažerských funkcí a efektivního využívání všech zdrojů podniku k dosažení stanove...
|
|
0,3 |
0x |
|
Strategický management - státnicové otázky
Státnicové otázky27 s. / 5. roč. / doc
1. Pojetí a obsah strategického řízeníStrategický management má umožnit dobrou orientaci v konkurenčním a často nepřátelském prostředí a za podmínek značné neurčitosti a proměnlivosti vymezit hlavní mezníky, resp. strategickou vizi, směrodatnou pro všechny pracovníky organizace. Význam strategického myšlení a jednání se posílil zejména v období po 2. světové válce (Ansoff, Hintergberg, Porter). Objevila se nutnost podřídit rozvoj dlouhodobějším hlediskům. Termín strategické řízení se začal použí...
|
|
0,5 |
4x |
|
Souhrn poznámek na Strategický management
Studijní materiál49 s. / 4. roč. / doc
1. MANAGEMENT A SPOLEČNOSTManagement (řízení) » vymezení pojmu ze tří hledisek:• managament jako označení lidí v podniku, kteří se zabývají jeho řízením• management jako soubor činností realizovaných vedoucími pracovníky /manažery/• management jako odborná disciplínaDefinice managementu (pozn.: existuje mnoho definic)Management je dosahování cílů organizace prostřednictvím jiných.Management je funkcí, je disciplínou, návodem, který je třeba zvládnout a manažeři jsou profesionálové, kteří tuto di...
|
|
1,3 |
1x |
|
Skripta z předmětu Strategický management
Skripta74 s. / 4. roč. / doc
1. Metodologie strategického managementu1.1. Systémový přístupMetodologie jako vědní disciplina se zabývá zkoumáním přístupů k řešení problémů reálného světa. Vytváří a navrhuje použití metod, přístupů a postupů a definuje podmínky jejich užití.Ke zkoumání strategického managementu používáme jako základní metodologický nástroj systémový přístup.Obecná teorie systémů definuje základní hlediska, ze kterých lze klasifikovat objekty reálného světa, zkoumané jako systémy.První klasifikační hledisko d...
|
|
0,8 |
2x |
|
Manažerská ekonomika - státnicové otázky
Státnicové otázky80 s. / 5. roč. / rar
1. MAJETKOVÁ STRUKTURA PODNIKU1- MAJETKOVÁ STRUKTURA PODNIKU2- Jaké faktory ji ovlivňují? 3- Jak souvisí majetková struktura s fin. Řízením a rozhodováním?4- Co je úkolem a obsahem procesu řízení oběžných A.? 5- Jaké metody a nástroje používá? 6- Jaký vliv má tato oblast na výkonnost a finanční stabilitu podniku?MAJETEK PODNIKU = souhrn všech věcí, peněz, pohledávek a jiných majetkových hodnot, které patří podnikateli a slouží k jeho podnikání.Dělí se: 1) DLOUHODOBÝ MAJETEK 2) OBĚŽNÝ MAJETEK 3) ...
|
|
0,5 |
2x |
|
Přednášky na Strategický management
Přednášky500 s. / 1. roč. / rar
Blok 1a) Charakteristika strategického managementub) Co je to strategický management?c) Klíčové pojmy v strategickém managementud) Model strategického managementuStudijní cíle• Po prostudování obsahu této přednášky, budou studenti schopni:• Popsat proces strategického managementu Strategický management - kombinované studium• Definovat klíčové pojmy v strategickém managementu• Porozumět povaze aktivit spojených s formulací, implementací a hodnocením strategieProč v současné ekonomice potřebujeme ...
|
|
7,1 |
0x |
|
Průmyslový marketing - učební text
Studijní materiál131 s. / 3. roč. / pdf
Význam průmyslového marketinguPrůmyslový marketing zahrnuje veškeré marketingové aktivity (metody, nástroje, strategie, průzkumy aj.), které uplatňují průmyslové podniky při svém podnikání. Toto podnikám je součástí tzv. průmyslového řetězce, zahrnujícího všechny sektory průmyslu, které jsou zapojeny do realizace výrobku a přidávají mu hodnotu. Je to proces od těžby surovin, přes polotovar, k výrobě a distribuci finálního výrobku spotřebiteli.Základní charakteristika průmyslového trhu:Průmyslový...
|
|
6,4 |
0x |
|
Studijní materiály - Strategický management
Studijní materiál20 s. / 3. roč. / doc
Proces strategického managementuFáze (5):1. Definice podniku a stanovení strategického plánování ↔ znovudefinování, jak je zapotřebí2. Stanovení strategických cílů a výkonnostních úkolů ↔zkorigovat, jak je ..3. Formulace strategie k dosažení cílů a úkolů ↔ přeformulovat …4. Vypracování a plnění strategického plánu ↔ přepracovat, jak je zapotřebí5. Vyhodnocení plnění plánu, přeformulování či jeho realizace ↔ vracet se k 1-4, jak je zapotřebíOkolní podmínky - sociální, politické, kulturní, legisla...
|
|
1,9 |
2x |
|
Strategie a strategická analýza
Studijní materiál57 s. / 3. roč. / pdf
Cílem studia předmětu Strategie, strategická analýza je získat základní znalosti z dané oblasti na úrovni bakalářského studia vysoké školy manažersko-ekonomického zaměření a osvojit si základní dovednosti z tvorby strategie a provádění strategické analýzy. Studium předmětu je rozděleno do 6 lekcí.Po úvodní lekci, v níž jsou obsažena základní metodologická východiska pro zvládnutí systémového přístupu a osvojení si systémového myšlení jako základního předpokladu pro provádění strategické analýzy ...
|
|
0,6 |
0x |
|
Vypracované otázky z předmětu Strategický management
Vypracované otázky9 s. / 4. roč. / docx
1. Vyjmenujte 5 základních součástí Porterovy analýzy konkurenčních sil:- Síla stávající konkurence (rivalita mezi stávajícími konkurenty)- Síla odběratelů (smluvní síla odběratelů)- Síla dodavatelů (smluvní síla dodavatelů)- Síla nové konkurence (nejnebezpečnější - riziko vstupu potenciálních konkurentů)- Síla substitutů (hrozba substitučních výrobků) 2. Jak změnil Crove Schéma konkurenčních sil podle POTERA?Andrew S. Grove obohatil schéma o šestý bod, přidal konkurenční sílu tzv. komplementářů...
|
|
0,1 |
1x |
|
Strategický management - výpisky z přednášek
Přednášky20 s. / 3. roč. / doc
Proces strategického managementuFáze (5):1. Definice podniku a stanovení strategického plánování ↔ znovudefinování, jak je zapotřebí2. Stanovení strategických cílů a výkonnostních úkolů ↔zkorigovat, jak je ..3. Formulace strategie k dosažení cílů a úkolů ↔ přeformulovat …4. Vypracování a plnění strategického plánu ↔ přepracovat, jak je zapotřebí5. Vyhodnocení plnění plánu, přeformulování či jeho realizace ↔ vracet se k 1-4, jak je zapotřebíOkolní podmínky - sociální, politické, kulturní, legisla...
|
|
1,9 |
0x |
|
Strategický management - Guma s.r.o. - Strategická analýza
Analýza8 s. / 3. roč. / doc
Typ organizaceFy Guma s.r.o. byla založená v rove 1995. Jedná se o středně velký pneuservis, který nemá dominantní postavení na trhu. Fy má hlavní sídlo v Olomouci a pobočky ve Zlíně a Brně. Základní strategií společnosti je kvalita vykonané práce, dobré jméno, a schopný managering, který tyto cíle zabezpečuje. Přednosti společnosti je komplexnost služeb a všestranné záruky, které jsou poskytovány po celou dobu obchodní spolupráce. Společnost věnuje velké úsilí stabilizaci pracovníků tak, aby by...
|
|
0,2 |
2x |
|
Strategický management - Společnost ORKA - seminární práce
Seminární práce21 s. / - roč. / doc
1 Úvodní charakteristika společnostiSpolečnost ORKA byla založena v roce 1996 v Ostravě jako společnost s ručením omezeným. Společnost sídlí na ulici Dlouhá 32 v Ostravě Mariánských Horách. V současné době provozuje rozmanité služby v oblasti fitness a wellness.Jejími klienty jsou především lidé, kteří chtějí udělat něco pro své zdraví a kondici, a to pod odborným a fundovaným vedením.Firma ORKA se snaží nejen o neustálé zkvalitňování svých služeb a rozšiřování okruhu svých klientů, ale zároveň ...
|
|
0,2 |
1x |
|
Strategický management firmy Plasty, s.r.o. - strategická analýza
Seminární práce22 s. / - roč. / doc
Měnící se ekonomické prostředí, kdy jedinou jistotou je vlastně změna, klade zvýšené nároky na práci managementu podniků. Předpoklady a připravenost firem pro podnikání v těchto podmínkách a v budoucích podmínkách Evropské unie úzce souvisí se strategickým řízením, se znalostí tvorby strategie podniku, metodologických nástrojů, procesním přístupem.Existuje již řada podniků, pro které se průběžná práce na strategii, průběžné mapování změn vnějších podmínek a predikce jejich vývoje, stala nutnou s...
|
|
0,3 |
5x |
|
Strategický management
Státnicové otázky58 s. / 1. roč. / doc
1. Pojetí a obsah strategického řízení- termín strategie se nejdříve začal používat v oblasti vojenství, následně pronikl do oblasti her, z oblasti her do rozhodování a do ekonomie.Strategický management má umožnit dobrou orientaci v konkurenčním a často nepřátelském prostředí a vymezit hlavní strategickou vizi celého podniku.- dnes strategický management tvoří nejvýznamnější, dlouhodobé operace s cílem zvítězit.- Strategické řízení je v tomto pojetí tedy procesem tvorby a realizace rozvojových ...
|
|
0,6 |
0x |
|
Přednášky na předmět Strategický management
Přednášky6 s. / 4. roč. / rar
Základní pojmy - výkladStrategie - Promyšlený způsob plánování a řízení složitějších činností k dosažení vytčeného cíle převážně s delším horizontem. Naproti tomu taktika je promyšlený postup k řešení definovaného problému s krátkým horizontem realizace.V rámci strategie se vyskytují následující pojmy:» strategický záměr,» strategické rozhodnutí,» strategické plánování,» strategická kontrola,» strategická změna, » strategické řízení.Strategický záměr - je dlouhodobý záměr organizace nebo regionu...
|
|
0,1 |
0x |
|
Strategický management - LipNet, s.r.o. - analýza
Analýza6 s. / 3. roč. / doc
Naše společnost LipNet, s.r.o. vznikla v roce 2003 se sídlem v Lipníku nad Bečvou. Jsme mladá, rychle se rozvíjející firma, úzce zaměřena na poskytování Internetu a kompletních síťových služeb. Dále se zabýváme kompletním servisem a prodejem výpočetní techniky. Na požádání Vám ochotně poskládáme počítač podle Vašich představ. Pokud máte počítač koupený v naší firmě, můžete automaticky počítat s okamžitým a kvalitním servisem.S naší firmou můžete získat i externího správce sítě, či výpočetní tech...
|
|
0,2 |
0x |
|
Strategický management OČVeD s.r.o. - Strategická analýza
Analýza8 s. / 3. roč. / doc
OČVeD s.r.o.Představení firmyObchodní firma OČVeD se především zabývá distribucí příslušenství k hadicím, jedná se o hadicové spony všech druhů. V letošním roce rozšířila svou nabídku o sortiment - šroubů, vrutů a plastových vazacích pásek. Řadí se mezi malé podniky. S tímto sortimentem působí na trhu poměrně krátkou dobu, avšak i za tento krátký čas má poměrně širokou distribuční sít odběratelů. Proniknutí na trh bylo obtížné, jelikož odběratelé tohoto sortimentu jsou zvyklí na kvalitu a spoleh...
|
|
0,2 |
2x |
|
Krátké vypracované státnicové otázky - Ekonomika a management
Státnicové otázky30 s. / 5. roč. / pdf
1. Strategický management a jeho význam pro fungování podniku se zaměřením především na:- formulování vize, mise, základní pravidla pro definice strategických cílů podniku- proces strategického řízení podniku
•
charakteristiky úspěšné strategie a hierarchie firemních strategií - podnikatelskou, podnikovou, obchodní, operativníFormulování vize, mise, základní pravidla pro definice strategických cílů podniku Strategie - cesty, jak dosáhnout vize a cíleMise - smysl a účel existence organizace (na...
|
|
0,6 |
4x |
|
Strategický management - Analýza strategie firmy
Seminární práce22 s. / - roč. / doc
1 ÚvodPro naši seminární práci jsme si vybrali podnik Severomoravské vodovody a kanalizace Ostrava, akciová společnost, jelikož byla ochotna poskytnout nám informace o svém hospodaření a poskytla nám svou výroční zprávu za rok 2002. Navíc tato firma má vztah k regionu severní Moravy, tedy k regionu, kde studujeme a bydlíme.Cílem naší práce je podat základní informace o firmě Severomoravské vodovody a kanalizace Ostrava, vystihnout její strategické cíle, zhodnotit hospodářskou činnost podniku a n...
|
|
0,2 |
2x |
|
Strategický management - přednášky
Přednášky35 s. / 4. roč. / doc
PŘEDNÁŠKA 1Strat. man. založen na paradigmatech!1. Podstata ekonomických procesů nesoucí efekty je založena na věcné stránce.2. Eko. procesy probíhají v čase a prostoru. Data → informace (vědomosti) → dovednosti (operatibilita) [Archimedův zákon]→[udržet se na hladině]Systémový přístup: umožňuje zkoumat objekty zájmu, na základě kritérií → odvozováno od účelu [opak: dialektické hledisko (minulý režim)]→ → navedení systému (na základě účelu a kritérií) → objekt (na 1 objekt více systémů)Klasifika...
|
|
0,4 |
0x |
|
Strategický management - Fides, spol. s.r.o.
Seminární práce21 s. / - roč. / doc
Fides spol. s r.o.-kovovýroba je soukromá firma ve Šternberku v okrese Olomouc. Vznikla v roce 1997 a ve vlastních prostorách pracuje asi 35 zaměstnanců. Firma navázala na tradici zámečnické výroby Vzduchotechniky Šternberk. Začala výrobou plechového nábytku tzv. HOBBY skříněk pro export. Postupně se technologie výroby zaměřila na drátěné výrobky. Dnes je firma schopna nabídnout široký sortiment těchto výrobků.V současné době hlavní výrobní program spočívá ve výrobě různých drátěných výrobků, kt...
|
|
0,8 |
0x |
|
Strategický management - strategie ČEZ, a.s.
Seminární práce12 s. / - roč. / doc
1 ÚvodVybrali jsme si akciovou společnost ČEZ , jelikož poskytuje dostatek informací nejen o svém hospodaření a je silnou společností na českém trhu.Cílem naší práce je podat základní informace o akciové společnosti ČEZ , postihnout její strategické cíle a zhodnotit hospodářskou činnost podniku. Stanovit prognózy na základě vlastního uvážení a tomu přizpůsobit strategii.2 Údaje o společnosti2.1 Obecné údaje o společnostiNázev společnosti: ČEZ, akciová společnostSídlo společnosti: ČEZ , a. s., Du...
|
|
0,1 |
4x |
|
Strategický management - Analýza strategie firmy PROSTORP MCHZ, a.s.
Seminární práce11 s. / - roč. / doc
ÚVODVybrali jsme si podnik Perstorp Moravskoslezské chemické závody akciová společnost, jelikož byla ochotna poskytnout nám informace o svém hospodaření.Navíc tato firma má vztah k regionu severní Moravy, tedy k regionu, kde studujeme a rovněž i žijeme. Cílem naší práce je podat základní informace o firmě Perstorp MCHZ a.s. a postihnout její strategické cíle a zhodnotit hospodářskou činnost podniku.1.ÚDAJE O SPOLEČNOSTI1.1 Obecné údaje o společnostiNázev společnosti: Perstorp Moravsko - chemické...
|
|
0,1 |
0x |
|
Diplomová práce na téma Management
Diplomová práce52 s. / 5. roč. / pdf
Spolupracovala jsem při zpracovávání bakalářské práce s vedením jedné z největších a nejmodernějších knižních tiskáren v republice - Finidr, spol. s r.o. Management této společnosti většinu toho co říká, také dělá, a proto neustále hledá postupy, metody a způsoby, jak co nejlépe, v dohodnuté kvalitě a co nejpřesněji vyhovět stále náročnějším požadavkům zákazníků. Na pozici špičky na trhu se můžou udržet jen tehdy, pokud budou neustále investovat nejen do nových zařízení, do svých zaměstnanců, al...
|
|
6,0 |
0x |
|
Strategický management - PVT a.s.
Seminární práce22 s. / - roč. / doc
Společnost patří ve svém oboru mezi nejvýznamnější firmy na českém trhu. PVT je zakládajícím členem sdružení SPIS. PVT je jedním z deseti nejlepších systémových integrátorů roku 1999. V žebříčku TOP 100 IT společností v ČR v roce 1998 je podle obratu na čtvrtém místě. PVT poskytuje komplexní řešení a služby v informačních a komunikačních technologiích (ICT) s využitím Internetu, Intranetu a privátní datové sítě. Zabezpečuje technickou, systémovou, aplikační a provozní podporu na celém území Česk...
|
|
0,2 |
0x |
|
Strategický management - skripta
Skripta114 s. / - roč. / pdf
Strategický management je moderní a rychle se rozvíjející disciplína z oblasti podnikového řízení, která vznikla jako reakce na nové vlastnosti podnikatelského prostředí tržního hospodářství. Zpracována do všeobecného a logického systému poznatků a zákonitostí si zpětně našla cestu z vědeckých a školských pracovišť do praxe.Strategický management patří mezi profilující předměty studijních programů předních světových univerzit zaměřených na přípravu podnikových ekonomů a manažerů, přednáší se na ...
|
|
1,6 |
4x |
|
Vypracované tematické okruhy otázek ke státnicím pro studijní obor Management cestovního ruchu (Ing.)
Státnicové otázky230 s. / 5. roč. / rar
Tematické okruhy odborné SZZ:Management a marketing podniků cestovního ruchuo Předměty:- Strategický marketing v cestovním ruchu- Management podniku cestovního ruchu- Management udržitelného rozvoje cestovního ruchu- Management kulturního cestovního ruchu a památek- Marketing a management destinace cestovního ruchu- Management cestovních kanceláří a agentur- Management lázeňského a wellness podniku
|
|
3,3 |
10x |
|
Strategický management - Strategie zahájení provozování večerky
Seminární práce8 s. / - roč. / doc
1. ÚVODRozhodla jsem se vytvořit strategii malého obchodního podniku. V Karviné jsem se setkala s malými obchůdky tabáku či drogerie nebo večerkami, které jsou vybudovány ve vchodech panelových domů. Na tento druh obchodů jsem v žádném jiném městě nenarazila. Zdá se mi to velmi dobrý nápad, proto navrhnu strategii pro založení večerky v panelovém domě na sídlišti v Novém Jičíně. Tato večerka bude zaměřena na nákup potravinářského zboží v malém množství a prodej tohoto zboží konečným spotřebitelů...
|
|
0,1 |
0x |
|