Analýza Restaurace a hotelu Dělnický dům a stanovení možných kroků konkurenta prostřednictvím metody ACH
Seminární práce34 s. / 5. roč. / pdf
Možnost zjistit nebo alespoň předpovědět chování konkurence na trhu patří v dnešní době mezi velmi cennou výhodu. K tomu jsou využívány metody konkurenčního zpravodajství. Cílem této seminární práce je prostřednictvím metody analýzy konkurenčních hypotéz stanovit možné budoucí kroky vybraného konkurenčního podniku v horizontu 6 měsíců. V úvodu práce je uvedeno schéma KIT pro vybraný podnik. Jedná se o restauraci, hotel a kulturní centrum Dělnický dům Odry. Jako nejbližší konkurent byla zvolena p...
|
|
1,6 |
1x |
|
Oceňování podniku - T-Mobile Czech Republic, a.s.
Seminární práce35 s. / 4. roč. / doc
1. ÚvodPro svou seminární práci z předmětu oceňování podniku jsem si vybral společnost T-Mobile, Czech Republic, a.s.Cílem této práce je popsat zvolené charakteristiky společnosti, provedení relevantních analýz společnosti včetně rozboru těchto analýz a následného sestavení finančního plánu a provedení ocenění samotného podniku.2. Analýza makroprostředí Vývoj ekonomiky v roce 2004 souhrnně odpovídal původním předpovědím spojeným především s uplatněním první fáze reformy veřejných financí a se za...
|
|
0,9 |
8x |
|
Zpracování analýzy SWOT a návrh strategií pro firmu YASHICA s.r.o.
Seminární práce12 s. / 2. roč. / docx
1.1 Cíl práce Zpracovat analýzu SWOT a navrhnout strategii pro firmu YASHICA s.r.o.1.2 Teoretická východiska1.2.1 SWOT analýza Je nenáročná metoda, která má univerzální aplikovatelnost. Byla vyvinuta pro tvorbu strategie v budoucnu, protože dobrá strategie neutralizuje hrozby vnějšího prostředí. Je založena na kombinaci: silných stránek (Strengths), slabých stránek (Weaknesses), příležitostí (Opportunities) a hrozeb (Threats). Poukazuje na budoucí příležitosti, těží ze silných stránek a pomáhá p...
|
|
0,7 |
5x |
|
Seminární práce z Marketingu - Marketingový mix společnosti Volkswagen, a. s.
Seminární práce15 s. / 3. roč. / docx
Pro svou seminární práci jsem si vybrala téma Volkswagen, a. s., protože mě jejich vozy zaujaly svým vzhledem a funkčností. Nejprve bych ráda zmínila, čím se tato společnost zabývá, řekla něco o její historii a výrobě těchto automobilů. Poté se pokusím teoreticky vysvětlit marketingový mix, který poté aplikuji na automobilku Volkswagen. Ke konci mé seminární práce jsem jak teoreticky, tak i prakticky uvedla SWOT analýzu, přesněji silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby akciové společnosti V...
|
|
0,1 |
4x |
|
Seminární práce z Risk managementu
Seminární práce23 s. / 5. roč. / docx
Hlavním cílem této seminární práce bylo na základě znalostí, získaných během výuky předmětu Risk management zpracovat návrh na změnu ve firmě. Pro tuto práci bylo nejprve potřeba zvolit si podnik, pro který bude změna navrhována. Já jsem si vybral společnost G-mont s.r.o., o které mám dostupné informace, a nachází se nedaleko mého bydliště.V první části této práce krátce představím zvolenou firmu, uvedu jaký je obor jejího podnikání, jakou má organizační strukturu a také jaký sortiment přesně na...
|
|
0,3 |
11x |
|
Zjištění rentability produktu ve firmě FRTrading, s.r.o.
Seminární práce18 s. / 3. roč. / pdf
Náš seminární projekt, vypracovaný do předmětu Logistika, se bude zaobírat rentabilitou produktu firmy FRTrading, s.r.o.. Tuto firmu jsme si vybrali především z důvodu, že náš kolega ze skupiny tuto firmu dobře zná a jednoduše získá potřebné informace, jedná se o rodinnou firmu.Zpracování tohoto tématu si přál přímo majitel firmy.Charakteristika firmyFirma FRTrading, s.r.o. byla založena v roce 1995, sídlí v Dobrušce a majitel firmy je Josef Richter. Předmětem činnosti je kovovýroba, kovoobráběn...
|
|
1,0 |
0x |
|
Analýza klastrů cestovního ruchu v České republice a okolních zemích
Seminární práce19 s. / 5. roč. / docx
ÚVODV dnešním konkurenčním prostředí je těžké se prosadit a ještě obtížnější se v něm udržet, proto klastry a klastrové iniciativy jsou ve světě populárním nástrojem ke zvýšení konku-renceschopnosti a rozvoji inovací. Prostřednictvím klastrů dochází k výměně informací a k synergickým efektům, které vedou k lepšímu využití potenciálu podniků. V České republi-ce jsou zakládány již téměř 10 let. V seminární práci se budeme zabývat srovnáním klastrů cestovního ruchu. Chystáme se analyzovat jednotliv...
|
|
0,4 |
0x |
|
Návrh strategie podniku úklidové firmy Jiří Hroch
Seminární práce10 s. / 1. roč. / doc
Úvod Cílem mé seminární práce je navrhnout podnikovou strategie pro zvolený podnik. V seminární práci se budu zabývat činností Úklidové firmy Jiří Hroch. Pro dosažení cíle využiji manažerských a marketingových vědomostí ze svého studia. V první části se budu zabývat profilem a vývojem společnosti. V dalších kapitolách provedu SWOT analýzu a aplikuji Porterův model. Z těchto poznatků navrhnu v poslední kapitole podnikovou strategii pro úklidovou firmu.1 Charakteristika fi...
|
|
0,1 |
11x |
|
Ocenění podniku České Aerolinie a.s. - semestrální práce
Semestrální práce31 s. / 4. roč. / doc
1. Úvod, účel ocenění Jako téma naší semestrální práce pro předmět oceňování podniku, jsme si vybrali podnik České aerolinie a.s.. ČSA jsme si vybrali z důvodu jeho velikosti a jeho v současnosti špatné pověsti. Chtěli jsme se přesvědčit zda je tato pověst oprávněná a pravdivá. ČSA je doposud státní podnik, jehož privatizace se pomalu ale jistě blíži. Myslíme si, že všechny daňové poplatníky by mělo zajímat jaká je skutečná hodnota společnosti a kolik stát obdrží z prodeje. Cílem této práce je ...
|
|
1,2 |
3x |
|
Stabilizace a motivace dobrovolníků v neziskové organizaci
Seminární práce9 s. / 3. roč. / doc
Občanské sdružení Alfa působí na trhu již od roku 1995. Jeho posláním je pomoc potřebným mladým lidem. Mezi cíle sdružení patří spokojený samostatný, cílevědomý klient. Občanské sdružení je aktivní ve spoustě programech určených potřebným dětem či mladým lidem. V současné době probíhá sociálně aktivizační program pro mladé rodiny a realizuje pár nízkoprahových klubů pro děti a mládež ve věku od 3 do 25 let. Sociálně aktivizační program pro mladé rodiny je financován především pomocí státního a k...
|
|
0,1 |
5x |
|
Risk management
Seminární práce31 s. / 5. roč. / docx
Dílčím cílem seminární práce bude na základě kritické analýzy stanovit návrh zlepšení vybraného podniku. Kritická analýza se bude skládat se SLEPT analýzy, Porterovi analýzy, analýzy 7S a naposledy bude provedena SWOT analýza. Hlavní cílem bude následné provedení analýzy PERT a rozklíčování možných rizik, které vyplývají z navrhované změny. Před zpracováním práce byla prostudována odborná literatura věnovaná této problematice, při níž byla použita metoda systematického pozorování a následně deta...
|
|
0,3 |
8x |
|
Riziko změny rekonstrukce ve společnosti Rehabilitace s.r.o.
Semestrální práce20 s. / 5. roč. / docx
Cílem této seminární práce je zpracování návrhů pro cílenou změnu ve firmě. Jedná se o společnost, která působí v oblasti rehabilitací Pro tuto práci jsem si nejprve musel vybrat firmu, ve které budou změny implementovány. Zvolil jsem si tudíž firmu Rehabilitace s.r.o., o které mám mnoho dostupných informací a o které vím, že mají nedostatky v určitých činnostech,Jako první v této práci použiji metodu vnějšího prostředí SLEPT. V pořadí druhou provedenou analýzou bude analýza vnitřního prostředí ...
|
|
1,0 |
0x |
|
Strategie rozvoje mikroregionu Mohelnicko v oblasti cestovního ruchu
Seminární práce11 s. / 1. roč. / doc
Úvod Ke zpracování seminární práce na téma strategie rozvoje mikroregionu jsem si vybrala území mikroregionu Mohelnicka. I když nejsem rodačkou v tomto mikroregionu, již šestým rokem zde žiji, a to konkrétně ve městě Mohelnice. Za oblast rozvoje jsem si zvolila cestovní ruch, a to z mnoha důvodů. Jedním z nich je má odborná znalost tohoto odvětví. Na střední odborné škole jsem studovala služby cestovního ruchu a v bakalářském studijním programu jsem se specializovala na...
|
|
0,1 |
3x |
|
Seminární projekt z předmětu Strategický marketing - Vodafone Czech Republic a.s.
Seminární práce35 s. / 4. roč. / pdf
1 Popis případu (cíl práce a metodika)- potřeba přizpůsobovat se novým trendům a technologiím.
-
potřeba neustálé komunikace s kýmkoliv kdekoliv,
-
=> zavedení nové služby VODYPE formou strategického partnerství se společností SKYPE pod hlavičkou mobilního operátora Vodafone Czech Republic,
-
cíl projektu: navýšení počtu stávajících zákazníků o 3% a tím dosažení takového hospodářského výsledku, díky kterému dojde k posílení pozice na trhu poskytovatelů mobilních služeb.2 Současná sit...
|
|
0,7 |
1x |
|
Malé a střední podnikání na venkově - Truhlárna TRIES - Výroba nízkoenergetických domů na bázi dřeva
Seminární práce55 s. / 3. roč. / docx
Pro svůj projekt jsme zvolili reálnou firmu, která v současné době realizuje za podpory Evropské unie projekt „Truhlárna TRIES“. Na tento projekt je čerpána dotace z Operačního programu Podnikání a inovace, program Nemovitosti-Výzva I. Cílem programu Nemovitosti je podporovat vznik a rozvoj podnikatelských nemovitostí včetně související infrastruktury, přispět ke vzniku trhu s nemovitostmi a ke zlepšení investičního a životního prostředí v České republice. Program je zaměřen na podporu projektů ...
|
|
0,8 |
0x |
|
Podnikatelský záměr z předmětu Malé a střední podnikání na venkově - T - GLASS spol. s r.o.
Seminární práce74 s. / 4. roč. / doc
1 Souhrnná informace o podnikatelském záměruPodnikatelským cílem je snaha o snížení nákladů firmy ve fázi přípravy výroby (při optimalizaci skel), zvyšování kvality výroby důkladnější kontrolou výstupu, nižší zmetkovitosti výroby a obecně lepšímu postavení firmy v konkurenčním boji. Společnost, ve které se budeme snažit tento podnikatelský cíl aplikovat je firma T-Glass, spol. s r.o. Košťany, fungující firma v oblasti sklářského průmyslu. Jelikož sklářský průmysl v ČR neustále upadá, bylo by vho...
|
|
2,2 |
2x |
|
Seminární práce do předmětu Management - Karlovarské minerální vody, a. s.
Seminární práce15 s. / 3. roč. / doc
Nejprve se na naší seminární práci podíváme z hlediska teoretického a po krátkém představení společnosti, se podrobně zaměříme na STEP / PEST analýzu, dále na Porterův model pěti sil a SWOT analýzu. Zjistíme její silné a slabé stránky, hrozby či příležitosti, které přicházejí z vnějšího okolí firmy.ÚVODPro zpracování naší seminární práce do managementu jsme si vybrali společnost Karlovarské minerální vody, a. s., která se zabývá výrobou a prodejem nápojů Mattoni, Magnesia, Aquilla a mnoha dalšíc...
|
|
0,1 |
1x |
|
Vypracované státnicové otázky z předmětu Marketingové řízení
Státnicové otázky16 s. / 5. roč. / doc
1. Charakteristika fází marketingového řízení a prvky strategického řízení.Marketingové řízení = proces plánování a implementace koncepcí, cen, propagace, distribuce, idejí, zboží a služeb pro vytváření změn, které uspokojují cíle organizace.Strategické řízení = proces rozvíjení a udržování uskutečnitelného souladu mezi cíli organizace a jejími zdroji. Základním nástrojem strategického řízení je strategické plánování, integruje společné aktivity rozhodujících představitelů veřejnosti, veřejné sp...
|
|
0,1 |
3x |
|
Návrh národního rozvojového plánu České republiky 2007 - 2013
Studijní materiál206 s. / 2. roč. / pdf
PŘEDMLUVACílem předloženého dokumentu byla aktualizace Národního rozvojového plánu ČR 2004 - 2006, která ve svém výsledku vedla k vytvoření integrovaného dokumentu - Národního rozvojového plánu České republiky (dále „NRP ČR“) 2007 - 2013. NRP ČR 2007 - 2013 plně odráží změny vyplývající z odlišného přístupu k evropské politice hospodářské a sociální soudržnosti 2007 - 2013, především jde o posun Cílů politiky soudržnosti EU, nový přístup k procesu programování a nové ambice ČR jako plnohodnotnéh...
|
|
2,2 |
0x |
|
Odpadové hospodářství - projekt z předmětu Rozvoj venkovského podnikání
Projekt56 s. / 4. roč. / doc
Firma SARO s.r.o. vznikla v roce 2000 a začala se zabývat sběrem, zpracováním a recyklací plastového a kovového odpadu z komunálních i průmyslových zdrojů. Jedná se o závod na efektivní využití odpadů, které dříve končily bez užitku na skládkách. Kapacita zařízení byla volena tak, aby odpovídala potřebám regionů Most a Chomutov, tedy asi pro 350.000 obyvatel. Bylo počítáno s tím, že účinnost sběru dosáhne postupně zahraničních výsledků, t.j. asi 10 kg plastů na rok, na občana. V současné době SA...
|
|
1,6 |
0x |
|
Projekt na předmět Malé a střední podnikání na venkově - Hračky BOBO
Projekt43 s. / 3. roč. / doc
1. Popis případuPro realizaci projektu jsme zvolili nově založenou fiktivní společnost. Společnost se bude zabývat výrobou dřevěných hraček. Pro realizaci tohoto projektu byli využity teoretické znalosti studentů získané studiem literatury. Dále jsme využili veřejně přístupné informace získané zejména prostřednictvím Internetu. 2. Současná situace společnosti a vstupní údaje2.1. Základní informaceNázev společnosti jsme zvolili Hračky Bobo s.r.o., jako právní formu společnosti jsme vybrali "spole...
|
|
0,6 |
1x |
|
Aktualizace rozvojového plánu Třeboňska a akční plán pro rok 2005 a následující období
Semestrální práce34 s. / 2. roč. / pdf
1. Úvod.V roce 2001 přijal Svazek obcí regionu Třeboňsko ( dále SORT) rozhodnutí o nutnosti zpracování Programu sociálního a ekonomického rozvoje regionu Třeboňsko ( dále PSER). Cílem tohoto rozhodnutí bylo zlepšit vzájemnou spolupráci členských obcí SORT, zvýšit koncepčnost v řízení a koordinace rozvoje celého Třeboňska.Na základě žádosti v rámci opatření č.7 Programu obnovy venkova obdržel SORT dotaci na zpracování uvedeného materiálu a na základě výběrového řízení na zpracovatele byla zpracov...
|
|
1,1 |
0x |
|
Koncepce podpory místní agendy 21 v ČR do roku 2020 a akční plán pro období 2012 - 2013
Studijní materiál25 s. / 2. roč. / pdf
1 DEFINICE MA21Pro účely Koncepce podpory místní Agendy 21 v ČR (dále také „koncepce“ a „MA21“) je MA21 definována následovně:„MA21 je nástroj ke zlepšování kvality veřejné správy, strategického řízení, zapojování veřejnosti a budování místního partnerství, s cílem podpořit systematický postup k udržitelnému rozvoji na místní či regionální úrovni.“2 ÚVOD2.1 ÚČEL KONCEPCE PODPORY MÍSTNÍ AGENDY 21 V ČR A ZÁKLADNÍ INFORMACE O JEJÍM ZPRACOVÁNÍO zpracování koncepce bylo rozhodnuto na 23. zasedání Rad...
|
|
0,4 |
0x |
|
Analýza firemní strategie firmy Karlovarské minerální vody a.s.
Analýza33 s. / 5. roč. / docx
1 Popis případu Cílem tohoto projektu je analýza současné situace firmy Karlovarské minerální vody a.s., působící v České republice. Na základě syntézy zjištěných poznatků je v závěru uvedena doporučená firemní strategie. Touto strategií je vývoj nových technologií a využití vlastního firemního vývoje za účelem expanze na nové tržní segmenty, zvýšení konkurenceschopnosti a dosažení vyšších výkonů.2 Současná situace společnosti a vstupní údaje2.1 Základní údaje o společnosti Karlovarské mineráln...
|
|
1,8 |
14x |
|
Projekt na Poradenství pro manažery a podnikatele - Založení poradenské firmy
Projekt74 s. / 5. roč. / docx
Poradenství je jedna z profesí, která se začala rozvíjet po průmyslové revoluci a která má velice široké zaměření. Neexistuje žádný obor, ve kterém by si poradenství nevědělo rady. Poradcem totiž může být každý, kdo je v dané záležitosti zběhlý, má zkušenosti a odborné znalosti.Cílem této práce je simulovat založení poradenské společnosti v oblasti logistických služeb, včetně simulace ekonomických, marketingových a dalších aspektů nutných pro řízení poradenské firmy. Dále také výběr vhodných pra...
|
|
1,6 |
0x |
|
Forbook.cz - semestrální projekt předmětu Logistika
Semestrální práce27 s. / 3. roč. / pdf
Po dlouhé úvaze a diskuzi ve skupině, jsme si jako téma naší semestrální práce vybrali č. 12 Logistické výhody a problémy při prodeji formou e-shopu. Internetový obchod, který jsme si pro tuto práci zvolili, se nazývá Forbook.cz. Nabízí svým zákazníkům samolepící fólie na notebooky s různými motivy. Plakáty se značkou Forbook.cz lze zahlédnout i na akademické půdě Univerzity Hradec Králové, kde se snaží přivábit své zájemce.Autory Forbook.cz (logo zobrazeno na obrázku 1) jsou Jakub Plas a Marek ...
|
|
0,7 |
0x |
|
AutoForum, spol. s r. o. Pardubice - skupinový projekt z Logistiky
Semestrální práce24 s. / 3. roč. / pdf
V dnešní době prochází podnikové prostředí značnými změnami. Klade se větší důraz na zákazníka a jeho spokojenost. Každá organizace by si měla uvědomit, že není izolovaná od svého okolí, ale je jeho součástí a je jím neustále ovlivňována. Logistika je velmi důležitá část podnikání, zabývá se správným plánováním, řízením a realizací toku zboží s cílem, aby správný výrobek byl ve správný čas na správném místě, ve správném množství a kvalitě. Logistický systém se prolíná celým podnikem, od získání ...
|
|
1,2 |
0x |
|
Podnikatelský záměr z předmětu Malé a střední podnikání na venkově
Seminární práce74 s. / 4. roč. / doc
1 Souhrnná informace o podnikatelském záměruPodnikatelským cílem je snaha o snížení nákladů firmy ve fázi přípravy výroby (při optimalizaci skel), zvyšování kvality výroby důkladnější kontrolou výstupu, nižší zmetkovitosti výroby a obecně lepšímu postavení firmy v konkurenčním boji. Společnost, ve které se budeme snažit tento podnikatelský cíl aplikovat je firma T-Glass, spol. s r.o. Košťany, fungující firma v oblasti sklářského průmyslu. Jelikož sklářský průmysl v ČR neustále upadá, bylo by vho...
|
|
2,2 |
3x |
|
Představení firmy Coca-Cola HBC ČR - strategický management
Seminární práce21 s. / - roč. / doc
1. Predstavenie firmy Coca-Cola HBC ČR1.1. História firmyNápoj svetoznámej chuti sa zrodil 8. mája 1886 v Spojených štátoch amerických, v meste Atlanta. Miestny lekárnik Dr. John Stith Pemberton, vyrobil toho dňa sirup, ktorý priniesol v džbáne do lekárne Jocob´s. Tu bol sirup zmiešaný so sódovkou, ochutený a rázom prehlásený za lahodný a osviežujúci a začal sa predávať v cene 5 centov za pohár.1893 - ochranná známka „Coca-Cola“ bola v Patentovom úrade Spojených štátov zaregistrovaná 31. januára...
|
|
0,4 |
8x |
|
Analýza postavení výrobku Coca-Cola mezi kolovými nápoji
Seminární práce34 s. / - roč. / pdf
1. ÚvodPro zpracování této seminární práce jsme si vybrali produkt Coca-Cola, protože je dnes v současné společnosti velmi známá a lidé se s ní potkávají skoro na každém kroku. Naše téma, kterou jsme si vybrali je postaveni výrobku Cola-Cola mezi kolovými nápoji. V naši práci rozebereme makroprostředí firmy, určíme segmenty, na které se zaměřuje firma a rozebereme silné a slabé stránky firmy, příležitosti a ohrožení, které společnost Coca-Cola může mít.Náš výzkum zaměříme na zákazníky Coca-Coly ...
|
|
1,4 |
14x |
|
Marketingová strategie firmy Wincor Nixdorf s. r. o.
Seminární práce73 s. / 2. roč. / doc
1. Popis případuCílem tohoto projektu je analýza současné situace firmy Wincor Nixdorf s. r. o., působící v České republice. Na základě syntézy zjištěných poznatků je v závěru uvedena doporučená firemní strategie. Touto strategií je vývoj nových technologií a využití vlastního firemního vývoje za účelem expanze na nové tržní segmenty, zvýšení konkurenceschopnosti a dosažení vyšších výkonů.2. Subjektivní faktory - vnitřní předpoklady2.1. Současná situace společnosti a vstupní údajeFirma Wincor Ni...
|
|
4,5 |
4x |
|
Vypracované státnicové otázky z okruhu Teorie urbanismu a územního plánování
Státnicové otázky180 s. / 3. roč. / rar
29. Post-industriální město, současné tendence rozvoje městPostindustriální éra /wikipedie.cz/Je všeobecně uznáváno, že prvním státem, který postoupil z průmyslové do post-industriální éry jsou Spojené Státy Americké (USA) krátce po skončení Druhé světové války. Neexistuje však ale jednotná hranice, podle kterého se tento fakt posuzuje. Z ekonomického hlediska se každá společnost mění v post-industriální ve chvíli, kdy je více jejího HDP (Hrubého domácího produktu) získáváno ze sektoru terciární...
|
|
20,5 |
4x |
|
Soubor poznámek z přednášek - předmět Policy analýza
Poznámky18 s. / 2. roč. / docx
POLICY ANALÝZA- PA = samostatný podobor politologie1) policy studies (policy science) = veřejná politika jako vědní obor, vědecká oblast výzkumu, která zkoumá výstupy z politického systému2) policy research = teoretické bádání v rámci veřejné politiky, teorie v rámci policy studies, pomáhá nám porozumět tomu, co je to veřejná politika3) policy analysis = aplikace teoretických přístupů a metod v praxi za účelem řešení skutečných problémů ve veřejné politice (bude cílem seminářů), technokratická f...
|
|
0,1 |
0x |
|
Národní strategický referenční rámec ČR 2007-2013
Studijní materiál139 s. / 2. roč. / doc
Národní strategický referenční rámec 2007-2013 byl připravován při respektování principu partnerství v souladu s článkem 11 nařízení Rady (ES) č. 1083/2006, o obecných ustanoveních o Evropském fondu pro regionální rozvoj, Evropském sociálním fondu a Fondu soudržnosti a o zrušení nařízení (ES) č. 1260/1999 (dále jen „obecné nařízení“).MMR zajišťovalo celkovou koordinaci přípravy ČR na programové období 2007-2013 včetně zpracování Národního rozvojového plánu (NRP) a Národního strategického referen...
|
|
3,9 |
0x |
|
Strategická analýza organizace a návrhy opatření
Seminární práce34 s. / 4. roč. / doc
Charakteristika organizace Naše organizace zastřešuje seskupení univerzálních stavebních společností, patřících mezi špičku českého i slovenského stavebnictví. Jejím posláním je na základě koordinovaného postupu jednotlivých společností, realizovat v praxi vize soukromých a státních investorů při garantování špičkové kvality, minimálních termínů a konkurenceschopných cen zabezpečujících přiměřenou míru rentability.Vize organizace:Postavení všech společností, seskupených v naší společnosti zabezp...
|
|
0,6 |
1x |
|
Logistický management - Učební texty - cvičení
Studijní materiál24 s. / 2. roč. / doc
1 ÚvodTyto učební texty doplňují problematiku přednášeného učiva předmětu Logistický management o praktické příklady a případové studie. Cílem je, aby studenti získali konkrétnější představu o důležitosti tohoto předmětu pro všechny obory. Týká se nejen podnikatelských činností, ale i oborů jako je např. veřejná správa či zdravotnictví. Logistika se zabývá tokem materiálů a tokem informací od dodavatelů přes výrobu jako transformační proces až k odběratelům, a proto řada uváděných příkladů souvi...
|
|
0,3 |
2x |
|
Environmentální management - semestrální práce
Semestrální práce58 s. / 2. roč. / docx
Smyslem práce je řešit problematiku krajiny katastrů Bednáreček a Kamenný Malíkov. A to zejména s důrazem na udržitelný management krajiny tohoto území. Měl by směřovat k revitalizaci krajiny území katastrů. Což znamená, že využití území by mělo usilovat o základní ekologickou obnovu (stabilizace vodního režimu, transpirační chlazení, toky látek, toky energie). Jde o obnovu, podporu biologické rozmanitosti v krajině a vytvoření podmínek pro udržitelný život a vysokou kvalitu života v krajině, ab...
|
|
23,2 |
0x |
|
Regionální politika - Analýza Kraje Vysočina
Analýza44 s. / 1. roč. / pdf
1.1 Základní informace· rozloha: 6 796 km2 (5. místo mezi ostatními kraji)· počet obyvatel: 512 582 (11. místo)· hustota zalidnění: 75 lidí na km2 (12. místo)· počet obcí: 704 (2. místo)· statutární město: Jihlava· nejvyšší vrchol: Javořice 837 m n. m.Název Kraje Vysočina souvisí se skutečností, že se tento správní celek rozkládá na podstatné části Českomoravské vrchoviny, vyvýšené zvlněné krajiny mezi oběma historickými zeměmi České republiky. Ta dosahuje nadmořské výšky přes osm set metrů ve d...
|
|
3,1 |
0x |
|
Rozvojový strategický dokument obce - Kynice
Seminární práce23 s. / 3. roč. / pdf
ÚVODStrategický plán rozvoje obce je důležitý koncepční dokument, jehož úkolem je sjednotit pohled na celkový rozvoj obce, definovat dlouhodobé cíle a priority obce a návazně navrhnout konkrétní rozvojové projekty, včetně způsobu realizace a financování.V první (analytické) části strategického plánu jsou podrobně popsány a hodnoceny nejrůznější faktory života v obci, provádí se srovnání, definují slabé a silné stránky dané obce. Analytickou část tvoří profil obce a SWOT analýza obce.Ve druhé (ná...
|
|
1,6 |
1x |
|
Základy managementu - podpůrný učební text
Studijní materiál69 s. / 3. roč. / doc
1 ÚvodemDistanční pomůcka je připravena pro studenty předmětu Základy managementu studující obor Sociální pedagogika na Jihočeské Univerzitě v Českých Budějovicích ve spolupráci s Fakultou managementu VŠE. Cílem této pomůcky je přiblížit studium studentům v kombinovaném studiu a usnadnit jim přípravu na složení zápočtu z tohoto předmětu. Nároky na získání zápočtu představuje studium literatury dle požadavků distanční pomůcky a úspěšné zvládnutí znalostního testu.Distanční pomůcka, která po odbor...
|
|
1,4 |
1x |
|