Hledej Zobraz: Univerzity Kategorie Rozšířené vyhledávání

12 663
projektů

Vizuální struktura filmové reklamy z hlediska sémantiky - zápočtová práce

«»
Přípona
.doc
Typ
závěrečná práce
Stažené
2 x
Velikost
0,1 MB
Jazyk
český
ID projektu
4758
Poslední úprava
18.12.2014
Zobrazeno
1 494 x
Autor:
northfinder
Facebook icon Sdílej na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Reklama a vše kolem ní mne fascinovalo už na střední škole. Vystudoval jsem SPŠ, obor Obalová technika, který byl zaměřen především na grafiku, design a výrobu obalových prostředků včetně jejich propagace na trhu. Tvorba reklamních plakátů, vymýšlení sloganů a hledání atraktivního designu či efektivních způsobů jak oslovit spotřebitele, mě zaujala. Touha hlouběji proniknout do tajů reklamy vedla z části mé kroky i ke studiu na Univerzitě J.A.Komenského v Praze. I proto se stala reklama ve vztahu ke kreativitě námětem mé bakalářské práce. Avšak cílem této seminární práce je posoudit reklamu z hlediska sémiotiky, chcete-li sémantiky. Co to znamená a jakým směrem se dnes reklama v tomto ohledu ubírá? NA to všechno se pokusím odpovědět ve své zápočtové práci.

Klíčová slova:

sémantika

reklama

analýza

komunikace

slogany



Obsah:
  • 1. Úvod -2- str.
    2. Sémantika a reklama -2- str.
    3. Analýza TV reklamy -3- str.
    4. Závěr -5- str.
    5. Použitá literatura -5- str.

Zdroje:
  • PARLAMENT ČR, Zákon č. 40/1995 Sb. (o regulaci reklamy a o změně a doplnění zákona č. 468/1991 Sb., o provozování rozhlasového a televizního vysílání)
  • VYSEKALOVÁ, J a kolektiv, Psychologie reklamy Praha: Grada, 2007. 296 s. ISBN 978-80-247-2196-5
  • DU PLESSIS, E., Jak zákazník vnímá reklamu Brno: Computer Press, 2007. 217 s. ISBN 978-80-251-1456-8
  • http://cs.wikipedia.org/wiki/S%C3%A9mantika
  • http://www.tyden.cz/tema/klamy-reklamy_13801.html
O souborech cookie na této stránce

Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.

Nastavení Povolit vše