Vizuální struktura filmové reklamy z hlediska sémantiky - zápočtová práce
«»
Popis:
Reklama a vše kolem ní mne fascinovalo už na střední škole. Vystudoval jsem SPŠ, obor Obalová technika, který byl zaměřen především na grafiku, design a výrobu obalových prostředků včetně jejich propagace na trhu. Tvorba reklamních plakátů, vymýšlení sloganů a hledání atraktivního designu či efektivních způsobů jak oslovit spotřebitele, mě zaujala. Touha hlouběji proniknout do tajů reklamy vedla z části mé kroky i ke studiu na Univerzitě J.A.Komenského v Praze. I proto se stala reklama ve vztahu ke kreativitě námětem mé bakalářské práce. Avšak cílem této seminární práce je posoudit reklamu z hlediska sémiotiky, chcete-li sémantiky. Co to znamená a jakým směrem se dnes reklama v tomto ohledu ubírá? NA to všechno se pokusím odpovědět ve své zápočtové práci.
Klíčová slova:
sémantika
reklama
analýza
komunikace
slogany
Obsah:
- 1. Úvod -2- str.
2. Sémantika a reklama -2- str.
3. Analýza TV reklamy -3- str.
4. Závěr -5- str.
5. Použitá literatura -5- str.
Zdroje:
O souborech cookie na této stránce
Soubory cookie používáme pro funkční účely, pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránky.